Aplikacja internetowa dla Coca Cola Enterprise

Miałem przyjemność przygotować aplikacja internetową (RWD), która wykorzystuje grywalizację do zwiększenia zaangażowania uczestników konferencji organizowanej przez Coca Cola Enterprise w Stanach Zjednoczonych.

 

CCE_Tablet

 

 Zobacz interaktywne makiety ⧉

FLOW_Presentation_Details

 

 

 

Profil użytkownika

Aplikacja miała za zadanie angażować uczestników konferencji w jej aktywnym przeżywaniu. W związku z tym użytkownicy mogli zdobywać odznaki, poznawać inne osoby, wymienić się kontaktami, porównywać się pomiędzy sobą w rankingu.

CCE_UserProfile

 

 

 

Lista prezentacji (agneda)

Przygotowane makiety obejmowały wszystkie ekrany oraz  interakcje. Dzięki temu można było przejść przez różne przypadki użycia od początku do końca (pełne flow), np. od ‚zachekinowanie’ się oraz ocenę prezentacji.

CCE_Keynote

 

 

 

Opis wystąpienia na konferencji

Dzięki aplikacji uczestnicy nie tylko mogli zapoznać się z pełną agendą konferencji, ale zwiększyła się liczba uczestników oraz ich zaangażowanie. Dzięki uczestnictwu, ocenianiu oraz komentowaniu wystąpień, użytkownicy aplikacji zdobywali punkty.

CCE_Agenda

 

 

 

Możliwość dodawania znajomych

Ze względu na to, że konferencja była zamknięta, nie zastosowaliśmy integracji z mediami społecznościowymi. Aby jednak zwiększyć zaangażowanie uczestników w networking, wykorzystaliśmy możliwość budowania sieci znajomości oraz obok rankingu globalnego można było porównywać się ze znajomymi.

 

CCE_SearchUsers

 

 

 

 


Aplikacja natywna dla studentów – koncepcja do celów sprzedażowych

Dzięki udanej współpracy przy aplikacji na konferencję, miałem okazję do wykazania się po raz drugi. Przygotowywałem makiety dla zobrazowania koncepcji na kolejną aplikację. Ta z kolei kierowana była do klientów a dokładniej studentów, którzy mogliby brać udział w pasjonujących wyzwaniach.

 

CocaColaCustomer